Thursday, 5 April 2012

Kalau stress, tiru macam aku !







Assalamualaikum.

Hai peeps, Hai enem-ies and hai lovers, hahaks


Esok dah stat cuti, tapi malam ni aku ter-s a n g a t la s t r e s s !
Ini kerana, niat aku nak basuh baju guna mesin basuh terbantut suda disebabkan mesin basuh yang r o s a k~
Baju da la banyak disebabkan k e m a l a s a n yang melanda baru-baru ni. Haiyark !
Satgi ter-p a k s a la aku basuh baju g u n a - t a n g a n !

- S T R E S S -

Disebabkan ke-s t r e s s-an yang melanda,
meh kiter exercise cikit
Ikot kak cik cepat !


Step 1

Mula - mula jangan lupa strecthing dulu, satgi ada yang cramp pulak, Haih

Step 2

Yeah.. Angkat tangan kanan, angkat tangan kiri. Anggukkan kepala anda.
Kita gerakkan semua sambil release tension slow2.

Step 3

Jerit kuat-kuat. Haiyarkk..
P e r g i - k a u - s t r e s s ,  m e n - j a u h2

Step 4

Goyangkan badan anda
Move from right to the left

Step 5

Tukar pulak. Gerak dari kiri pergi ke kanan.
Shake it shake it bebeh.

Step 6

Tepuk dahi kuat-kuat.
Cakap ini bukan mimpi, ini betul-betul kenyataan.
Memang kena basuh baju g u n a - t a n g a n.

Step 7

Lepas tu buat gerakan badan.
konon-konon gembira.

Step 8

Kemudian goyangkan kaki ngan badan sedikit.
Buat macam tader masalah je.

Step 9

Buat secara agresif pulak. Pedulikan apa orang nak kata.
Kalau orang cakap apa-apa, korang cakap ayat ni.
"Ada aku kesah?"

Step 10

GO AWAY ke-S T R E S S-an  yang melanda !

Step 11

Pusing-pusingkan kepala. Awas, jangan sampai skru kat kepala anda longgar.
Kang ada pulak yang m e r o y a n.

Step 12

Ajak geng serumah menari sama.
Sengih lebar-lebar kasi nampak gigi.

Step 13

Akhir sekali, joget kucing sorang-sorang lam bilik.


Tamat sudah exercise kiter tuk hilangkan stress. Credit to : This


Now, dah hilang sikit s t r e s s aku. Nak pi basuh baju pulak. Korang jangan lupa tau wat exercise ni kalau stress !









Wednesday, 4 April 2012

Warkah





Just a song
from him for me
my memory
at dat school

someone punya blog remind me about him

lolz, forget about d past la kak cik




mission : find someone who can make me smile even when i'm cry (;