Friday, 13 January 2012

Bile Senget Menjadi Lurus.







Assalamualaikum.

Let the finger speak now ;)

#Entry ini hanyalah entry merepek merapu yang singgah dikepala time aku bohsannnnn sesangat mengemas beg tuk balik uma. You can leave if you want tho. Enjoy reading  ;)




Kadang kadang orang cakap, "aku" memang pandai berpuitis..
yeahhh..i'm "jiwang" person, suit me with tittle "prof chienta", hahahaha..

Kadang kadang orang cakap,"aku tadak perasaan", like my mom said .
I think so la sbb aku "reject" orang je pandai, 
never ada "dat-kind-of-relationship-people-called-couple"..

but, bila fikir balik, 
aku cuma jumpa sorang je yang betul2 sesuai ngan jiwa aku yang 
"ta berape nak betul" nie, hohho
Tapi, tu cite lame, cut the story. sibuk je


Kadang kadang, ada jugak yang cakap, "aku" macam "budak-budak",
yup,
i'm "happy-go-lucky" person, tak boleh ek?

Kalau sedih, aku sedih sorang2 cukop aa..hehe

Tapi,

Kadang kadang, ada yang cakap,"aku" nakal + kejam
sebab buat something yang ta terjangka
tiba-tiba

hurmm..tak tau nak setuju ke tak, sape yang kenal aku tau la betul ke x

and ada orang penah cakap, "he fall for me without see my face",
he said,
"aku selesa nak cakap ngan ko, nak citer masalah, nak cakap sal awek aku suke pon boleh"

tapi,sorry la awak, hati saya susah untuk dicuri.

dia betul-betul buat aku pening, ade ke patut,
nak beli baju pon tanya aku nak beli yang cemana
macam la aku p shopping sekali ngan dia -_-"



aku bukan "peras-santan" punya orang, 
my face not pretty enough, my word sometimes harsh to be heard,
but
i can promise you one thing,
once awak jadi kawan saya yang "betul",
come hell or heaven
i will stay by your side,
forever :)






2 comments:

  1. awat ceq?betul la.."perah santan"..hoho..xpenah taw nk perah santan ni,taw beli yg da ciap j ;)

    ReplyDelete